[vc_row full_width=”stretch_row_content_no_spaces” content_placement=”middle” css=”.vc_custom_1573420129017{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column css=”.vc_custom_1573491199334{margin-top: 0px !important;margin-bottom: -35px !important;padding-top: 30px !important;padding-bottom: 0px !important;}” offset=”vc_hidden-lg vc_hidden-md”][vc_single_image image=”27066″ img_size=”full” alignment=”center” css=”.vc_custom_1583743637332{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content_no_spaces” content_placement=”middle” css=”.vc_custom_1573420129017{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column css=”.vc_custom_1573491153457{margin-top: 0px !important;margin-bottom: -35px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}” offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_single_image image=”28164″ img_size=”full” alignment=”center” css=”.vc_custom_1583744405446{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content_no_spaces” content_placement=”top” css=”.vc_custom_1583589156541{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;background-color: #eeeeee !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}” el_class=”reverse-cols-mob”][vc_column width=”8/12″ css=”.vc_custom_1573427243458{padding-right: 30px !important;padding-left: 30px !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1585307386115{margin-bottom: 0px !important;background-color: #ffffff !important;}” el_class=”cotext”]

اولین تلویزیون گردشگری ایران


ایجاد شبکه تخصصی تلویزیونی جهت معرفی جاذبه های گردشگری کشورمان و اختصاص دادن برنامه هایی جهت معرفی اماکن گردشگری، اقتصادی و تجاری و همچنین پخش زنده توانمندی های اقتصادی ایران در حوزه گردشگری، می تواند به عنوان یکی از بهترین فرصت های بازاریابی جهت ورود گردشگران به کشورمان باشد. با توجه به این که هیچ رسانه دیگری توانایی برقراری ارتباط با کیفیت و زنده با مخاطب را به اندازه تلویزیون ندارد، راه ‌اندازی یک شبکه گردشگری بین المللی جهت معرفی جاذبه های کشورمان به طور عام و یک شبکه تلویزیونی ویژه گردشگری به طور خاص می تواند باعث تحول در زمینه ورود گردشگران به داخل کشور شود.

ماموریت تلویزیون گردشگری ایران : ماموریت اصلی این شبکه ایجاد و ارتقاء زیرساخت های گردشگری، افزایش پتانسیل های موجود گردشگری در ایران و معرفی آن به عنوان یکی از ده هدف برتر گردشگری در جهان است.
آرمان سازمانی تلویزیون گردشگری ایران : آرمان سازمانی تلویزیون گردشگری ایران شناساندن ایران به عنوان کشوری امن و با فرهنگ غنی، مبارزه با پروژه ایران هراسی در جهان، با توجه به فرا رسیدن دوران پساتحریم در ایران و استقبال بازرگانان اروپایی از افزایش سطح تجارت و گردشگری با ایران است.

ارزشهای تلویزیون گردشگری ایران : این شبکه به دنبال ایجاد زیرساخت های ارتباطات سالم و شفاف برای معرفی خدمات و کالاهای ایرانی در جهان با حفظ حریم و مالکیت معنوی برندهای گردشگری ایران در سطح جهان است.
ارزشهای اخلاقی تلویزیون گردشگری ایران : ایجاد الگوی برند اسلامی در جهان که بر پایه تعالیم دینی و اسلامی استوار شده و صداقت در گفتار و اعمال خود را سرلوحه بازاریابی و برندینگ خود قرار داده است و از حقه های کثیف و نیرنگ های معمول مورد استفاده برندهای بزرگ دنیا استفاده نمی کند.
ارزشهای کسب کار تلویزیون گردشگری ایران : برندینگ با حفظ ارزش های کسب یکی از مفاهیمی است که بزرگان کسب و کار در جهان به آن اهمیت زیادی داده و به آن پایبندند. لیکن ارزش های اخلاقی و حفظ آن زمینه و پایه ارزش های کسب و کار هستند که بسیاری از برندهای مطرح جهان به دلیل عدم التزام واقعی به ارزش های اخلاقی در زمینه عمل به ارزش های کسب و کار نیز از سطح بالائی برخوردار نیستند.
شبکه تلویزیونی گردشگری در پی احیا و تقویت برندهای اسلامی و ایرانی در سطح جهان و جایگزینی ارزش های انسانی و ایرانی با ادبیات موجود در جهان است. امیدواریم با ایجاد بستری بتوانیم در گام اول  22 هزار جاذبه گردشگری و 200 موضوع صنایع دستی استان را معرفی و در گام بعد بتوانیم ایران بزرگ را با تولید محتوا به چند زبان زیبایی های ایران زمین را به جهانیان معرفی نمایم و با اینکار چرخه اقتصاد گردشگری را رونق دهیم
آینده روشن است….[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”4/12″ css=”.vc_custom_1573427231483{padding-right: 30px !important;padding-left: 30px !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1573418661258{margin-bottom: 0px !important;}”]

      در یک نگاه

[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1573418587178{margin-bottom: 0px !important;padding-top: 20px !important;padding-right: 30px !important;padding-left: 30px !important;background-color: #ffffff !important;}”]نام شرکت :[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1583681702457{margin-bottom: 0px !important;padding-right: 30px !important;padding-left: 30px !important;background-color: #ffffff !important;}”]

تلویزیون گردشگری ایران

[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1573418694802{margin-bottom: 0px !important;padding-right: 30px !important;padding-left: 30px !important;background-color: #ffffff !important;}”]

حوزه فعالیت :

[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1583781126473{margin-bottom: 0px !important;padding-right: 30px !important;padding-left: 30px !important;background-color: #ffffff !important;}”]

معرفی جاذبه و رویداد های گردشگری و صنایع دستی

[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1595001423041{margin-bottom: 0px !important;padding-right: 30px !important;padding-left: 30px !important;background-color: #ffffff !important;}”]

مدیریت :

[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1595001435512{margin-bottom: 0px !important;padding-right: 30px !important;padding-left: 30px !important;background-color: #ffffff !important;}”]

 محمد مهدی حسینی

[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1573418735404{margin-bottom: 0px !important;padding-right: 30px !important;padding-left: 30px !important;background-color: #ffffff !important;}”]

سال تاسیس :

[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1583781088602{margin-bottom: 0px !important;padding-right: 30px !important;padding-left: 30px !important;background-color: #ffffff !important;}”]

1396/12/28

[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1573418760086{margin-bottom: 0px !important;padding-right: 30px !important;padding-left: 30px !important;background-color: #ffffff !important;}”]

شعار :

[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1583781166143{margin-bottom: 0px !important;padding-right: 30px !important;padding-left: 30px !important;background-color: #ffffff !important;}”]

شبکه ای به وسعت ایران زمین

[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1573418775468{margin-bottom: 0px !important;padding-right: 30px !important;padding-left: 30px !important;background-color: #ffffff !important;}”]

نماد :

[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1583781404127{margin-bottom: 0px !important;padding-right: 30px !important;padding-left: 30px !important;background-color: #ffffff !important;}”]

کره زمین

[/vc_column_text][vc_single_image image=”26886″ img_size=”120*30″ alignment=”center” onclick=”custom_link” img_link_target=”_blank” css=”.vc_custom_1583734932106{margin-bottom: 0px !important;padding-top: 30px !important;padding-bottom: 10px !important;background-color: #ffffff !important;}” link=”https://persiantourismtv.com”][vc_column_text css=”.vc_custom_1573418820149{margin-bottom: 0px !important;padding-top: 10px !important;padding-right: 30px !important;padding-bottom: 10px !important;padding-left: 30px !important;background-color: #ffffff !important;}”]

شبکه های اجتماعی :

[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1583681758001{margin-bottom: 0px !important;padding-right: .3vh !important;background-color: #ffffff !important;}”]

[/vc_column_text][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content_no_spaces” content_placement=”top” css=”.vc_custom_1583540268048{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;background-color: #eeeeee !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column css=”.vc_custom_1583582384373{padding-right: 30px !important;padding-left: 30px !important;}”][vc_tta_accordion style=”modern” color=”white” c_align=”center” active_section=”” collapsible_all=”true”][vc_tta_section title=”اهداف و برنامه ها” tab_id=”اهداف”][vc_column_text css=”.vc_custom_1584310129511{background-color: #ffffff !important;}”]اهداف استراتژیک تلویزیون : اهداف استراتژیک شبکه گردشگری ایجاد رویکرد جدید در ادبیات برندینگ ایران و تبدیل خدمات و کالاهای ایرانی به سطح اول حوزه گردشگری و صنایع دستی مطرح جهانی در پنج سال آینده است.
اهداف عملیاتی تلویزیون : شبکه گردشگری در فاز اول به بررسی وضع موجود گردشگری ایران پرداخته و آنالیزی دقیق از وضعیت خدمات و کالاهای ایرانی در حوزه گردشگری از نظر برندینگ به جایگاه ویژه در جهان است.
در فاز دوم در صورت تمایل مدیران برند ها پلن پیشنهادی شامل فاز بندی مراحل اجرائی برندینگ مجموعه و شرح مختصر مراحل اجرائی انجام می پذیرد.
در فاز سوم اجرای بند به بند مراحل اجرائی پروژه برندینگ برای تعالی شرکت ها در حوزه برندینگ برنامه ریزی و اجرا می گردد.
بیانیه هدف
شبکه گردشگری با هدف آنالیز و بررسی وضعیت برند شرکت ها و سازمان ها در حوزه گردشگری و ارائه راهکار برای توسعه متوازن و اصولی برندهای اسلامی و ایرانی به صورت واقعی و قابلیت اندازه گیری نتیجه با بهره گیری از جدیدترین متدها و تازه های برندینگ در جهان به صورت کاملا کاربردی، مشاوری امین و حرفه ای برای مدیران و صاحبان برندهای اسلامی و ایرانی در حوزه گردشگری در بازه زمانی مشخص و دوره های خاص توسعه برند باشد.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”خدمات” tab_id=”1584309697160-e6b6939f-15cf”][vc_column_text css=”.vc_custom_1595001985760{background-color: #ffffff !important;}”]تولید خبر
تولید تیزرر تبلیغاتی

پخش رویداد ها
پلن تبلیغاتی برای معرفی خدمات

معرفی جاذبه های

معرفی تاسیسات گردشگری

معرفی رویداد های گردشگری غذا داخلی و بین المللی[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”تولیدات” tab_id=”تولیدات”][vc_column_text css=”.vc_custom_1595005075461{background-color: #ffffff !important;}”]خدمات سفر استان اصفهان 1397

خدمات سفر استان اصفهان 1398[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”رزومه مدیر” tab_id=”رزومه”][vc_column_text css=”.vc_custom_1595006824758{background-color: #ffffff !important;}”]تجربیات حرفه ایProfessional Experiences


87-84: همکاری با برنامه خانه مهر شبکه جام جم به عنوان مربی غذاهای سنتی ایرانی
87-85 : همکاری با برنامه خانه فیروزه ای شبکه 3 سیما به عنوان مربی آشپزی غذاهای سنتی ایرانی
88–87 : همکاری به عنوان مجری و مربی با شبکه تهران (شبکه 5 سیما ) به عنوان مجری بخش آشپزی در برنامه زنده جنگ از تهران که هر هفته جمعه ها پخش می شد.
90–89 : همکاری با برنامه به خانه بر می گردیم عصر های شبکه تهران به عنوان مربی آشپزی غذاهای سنتی
92–90 : مربی آشپزی سنتی برنامه خانه مهر شبکه جام جم (غذاهای فراموش شده ایرانی)
92–91 : همکاری با شبکه جام جم برنامه اینجا ایران است به عنوان مجری کارشناس غذاهای سنتی ایرانی و برپایی سفره های ایرانی در شبکه جهانی جام جم
92–91 : مجری -کارشناس آداب و رسوم اولین سفره ایرانی در شبکه جهانی جام جم و نمایش زنده آیین سفره داری در ایران در برنامه اینجا ایران است .
92–91: مجری-کارشناس آیین سفره هفت سین به صورت زنده در 3 برنامه مجزا مخصوص نوروز سال 1392 از شبکه جهانی جام جم برنامه اینجا ایران است.
93– 92 :اجرای 6 ساعت برنامه زنده ویژه نوروز سال 1392 در شبکه استانی همدان به عنوان مجری کارشناس سفره هفت سین و کارشناس آیین آداب و پذیرایی نوروز در ایران زمین .
93-92: اجرای برنامه ویژه نوروز به سفارش شبکه شما در روز آغاز سال 1392 به عنوان مجری و کارشناس آیین سفره هفت سین ایرانی
93-92 : مجری کارشناس برنامه شب غربی شبکه استانی همدان و کارشناسی غذاهای محلی و بومی استان
93-92: مجری کارشناس برنامه شب آدینه در شبکه استانی همدان و بیان آداب و رسوم فصلی و غذاهای فصلی _محلی هر شهر از استان
92-89 : همکاری با مجله اطلاعات هفتگی و نوشتن یک صفحه اختصاصی در خصوص آشپزی انواع غذاها در یکی از قدیمی ترین مجلات ایرانی به عنوان نویسنده
93-92 : همکاری با گروه مستند ساز برنامه انتهای کوچه اجابت به عنوان راوی برای ساخت مستند نذری در ایران
93-92: مجری برنامه های آیینی آشپزی به سفارش شبکه استانی همدان در مراسم پخت اش های نذری و غذاهای سنتی
93-92 : تولید و ساخت مجموعه برنامه آشپزی آسان ویژه شبکه استانی یزد.
93-92 : مجری کارشناس ویژه برنامه تحویل سال 1393 و اجرای 12 ساعت برنامه زنده در شبکه جهانی جام جم
93-92 : مجری _کارشناس ویژه برنامه صبحانه های سالم ومقوی در شبکه جهانی جام جم
93_90 :مجری برنامه های آشپزی مناسبتی شبکه جهانی جام جم (غذاهای ملی _مذهبی )
94-93 :مجری_کارشناس برنامه زنده اینجا ایران است 3 در دو شب (شنبه و یکشنبه ) و اموزش دم نوشهای گیاهی ایرانی
94-93 :مجری و کارشناس معرفی گیاهان دارویی در برنامه خانه مهر شبکه جهانی جام جم
94-93 : مجری _کارشناس غذاهای گیاهی و سالم در شبکه جهانی جام جم برنامه خانه مهر
94-93 : طراح دکور ویژه برنامه نوروز 1394 شبکه جهانی جام جم
95-94 :مجری _کارشناس غذاهای قومی _ محلی اقوام ایرانی در شبکه شما
:95-96 مجری کارشناس برنامه دم نوش خانه مهر از خانه مهر شبکه جهانی جام جم
96-95 :مدیر تولید آیتم های معرفی برند های ورستورانهای سراسر ایران
97_96: تهیه کننده مستند گردشگری و غذا با عنوان بیا بوم از شبکه ای فیلم
97_96: مجری _کارشناس بخش آشپزی سالم همراه با پروفسور متین در شبکه آموزش

ماموریتهای سازمانی Organization Commission


سفر به تاجیکستان به عنوان کارشناس جهت راه اندازی آشپزخانه ایرانی در شهر دوشنبه سال 1386
سفر به کشور آذربایجان و بررسی جایگاه غذاهای ایرانی در باکو سال 1387
مجری _کارشناس و داور اولین جشنواره غذاهای ایرانی در کشور امارات به سفارش شبکه جهانی جام جم سال 1393
مجری – کارشناس و گزارشگر اولین جشنواره غذاهای سنتی و ایینی اقوام ایرانی در استان اردبیل به سفارش شبکه جهانی جام جم و همکاری سازمان میراث فرهنگی 1393
مجری _کارشناس پنجمین جشنواره حمایت از کودکان نقص ایمنی در تهران 1393
عضو افتخاری و میهمان دعوت شده به دومین اجلاس و جشنواره بین المللی میراث فرهنگی ناملموس (iccn)در اصفهان به عنوان مجری و کارشناس اداب و رسوم پذیرایی ایرانیان در ادوار گذشته -1393
مجری – کارشناس مدعو جشنواره اقوام اسیایی در سفارت هند (امارات – ابوظبی) بهمن ماه 1393
میهمان ویژه نمایشگاه بین المللی گل فود .امارات – دبی بهمن ماه 1393
مجری استیج افتتاحیه 3 دوره جشنواره بین المللی اکو جاده ابریشم در زنجان
مجری استیج جشنواره ملی آش ایرانی در سال 1396 در شهر زنجان
داور منتخب جشنواره ملی آش ایرانی سال 1395_1396_ 1397 استان زنجان
عضو افتخاری انجمن ایرانی یونسکو جهت همکاری برای احیا و احصا غذاهای سنتی ایرانی

ابتکارات کلیدی Key Innovatives


I. ایرانیزه کردن بسیاری از غذاهای ملل مختلف بر اساس سلیقه و ذائقه ایرانی
II. اولین مجری _کارشناس در زمینه آموزش غذا های ایرانی جهت پیشگیری از بیماری ها به وسیله انتخاب مواد غذایی سالم و نحوه صحیح طبخ ان
III. به نمایش کشیدن آداب و رسوم ایرانیان در جشنها و مهمانی های خود
IV. روایت کردن جایگاه هنر آشپزی ایرانی در دنیا و به تصویر کشیدن بسیاری از این آداب در قالب اجرای زنده در شبکه های مختلف
V. تطبیق هنر آشپزی و روند آماده سازی غذا و خواص آن بر اساس طب ایرانی اسلامی با طب نوین
VI. پایبندی به اصول اولیه سلامت غذا واستفاده از مواد غذایی کاملا سالم و تازه _اموزش نحوه صحیح خرید مواد اولیه _اموزش غذاهای کاملا اصیل و سنتی ایرانی و بیان خواص مواد بکارگرفته شده در غذاها
VII. آموزش نوشیدنی های ایرانی (دم نوش ها _سرد نوشها_جوشانده ها _دم کردنی ها و…) بر اساس استاندارد مقدار و نوع گیاهان و روش صحیح ترکیب _دم کردن و اماده سازی

مهارتها، گواهینامه ها و افتخارات Skills, Licenses, Honors


1. اخذ گواهینامه حسابرسی عملی (سر ممیزی )از سیستم های مدیریت ایمنی مواد غذایی با توجه به استاندارد های ایزو 22000،2005 و ایزو 19011:2002 شرکت urs انگلستان
2. اخذ مدرک ممیزی داخلی بهداشت صنایع غذایی بر اساس استاندارد کدکس 39 از شرکت ics انگلستان
3. اخذ گواهینامه پیشبرد بهداشت مواد غذایی در آماده سازی غذاهای بین المللی از شرکت urs انگلستان
4. اخذ گواهینامه پیشبرد بهداشت مواد غذایی در آماده سازی مواد غذایی در هتل از شرکت urs انگلستان
5. اخذ گواهینامه پیشبرد بهداشت مواد غذایی در آماده سازی غذاهای ایرانی از شرکت urs انگلستان
6. اخذ گواهینامه پیشبرد بهداشت مواد غذایی در کافی شاپ از شرکت urs انگلستان
7. اخذ مدارک کلیه گرایشهای آشپزی (درجه 1،درجه 2،غذاهای فوری ،غذاهای روز،فست فود و…)از سازمان فنی حرفه ای کشور[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content_no_spaces” content_placement=”middle” css=”.vc_custom_1583597560019{background-color: #1f1f1f !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column css=”.vc_custom_1569680917893{padding-right: 40px !important;padding-left: 40px !important;}”][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text css=”.vc_custom_1583597682895{padding-top: 30px !important;padding-bottom: 20px !important;}”]

گالری تصاویر

[/vc_column_text][vc_images_carousel images=”29732,29733,29734,29735″ img_size=”medium” speed=”3000″ slides_per_view=”4″ autoplay=”yes” wrap=”yes” css=”.vc_custom_1584181561807{padding-right: 30px !important;padding-left: 30px !important;}”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]